Sörtesztek szaxerűen

Nem erre számítottam - Königsbrau

2018. május 23. - TyRDy

A hétvégém Tapolcán töltöttem, és 18 után nem sokkal mi mást csinálnék, mint raklapszámra venném a sört...

Így történt ez akkor is, amikor besétáltam a Pennybe, pedig nem sok jóra számítottam. Gondoltam majd a legjobb valami meleg Soproni vagy Kőbányai lesz, hát rábasztam. De pozitívan, mert viszonylag nagy választék volt, köztük sok olyan sör, amiről még nem is hallottam...olcsóbbnál olcsóbb. Sokat filóztam, melyikből merjek egyáltalán venni, végül kettő fajta ismeretlen sör landolt nálam...vagy tíz Löwen társaságában. Egyik volt a mai tesztalanyunk, a Königsbrau üveges változata, bár nem tudom van-e dobozos, én ott nem láttam. Árakból ítélve azt hittem első kortynál köpöm kifelé, még az elbaszott csöves ízlésemmel is, de nem.

Csomagolása kezet foghat az árával, tipikus "kőműves sör". Illata olyan semmi, kicsit lópisa szagú, de annyira nem gáz, inkább olyan lópisa, mintha sört ivott volna a ló...ezzel most jól lehúztam, de közel nem ennyire kellemetlen. :D Habja átlag vagy az alatti, rázogatásnál nem igen akar kifutni az üvegből, de azért van. Íze kicsit savanykás kesernyés, kukorica nem basz tarkón, átlagos sör, kicsit vízízű, nem egy minőségi, de az árához képest borzasztóan iható és kellemes csalódás. Erős szénsav, előbbiekkel egyező utóíz. Nincs kellemetlen mellékíze, talán valami nagyon enyhe káposztás, de azt is csak pár kortynál éreztem. Egész meglepően hasonlít sörhöz. Ár-érték arányban azért nem fos, ennyiért megéri, próbáld ki nyugodtan. Tuti veszek még...

screenshot_5.png

Tirdi:

Íz: 10/7

Illat: 10/4

Utóíz: 10/6

 

Bebaszási index: 31,25 (betétdíjjal 37,5)

Ár: 125 Ft + 25 Ft betétdíj

Vásárlás helye: Penny Market, Tapolca

Vásárlás ideje: 2018. május

Gyártó: Borsodi

Alkoholtartalom: 4,0%

Kiszerelés: 0,5L üveg

Összetevők: víz, árpamaláta, kukoricadara, komló

A bejegyzés trackback címe:

https://sortesztek.blog.hu/api/trackback/id/tr6913954420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása