Sörtesztek szaxerűen

Pécsi Craft Meggy ALE - Kihagyott ziccer

Sörtesztek szaxerűen 86. rész

2020. június 18. - hunt3r95

Elöljáróban a cuccról:

Visszatért a meggyes radler a Pécsihez? Leginkább annyira mint amennyire aktív a blog mostanság. Szóval van is meg nincs is, de leginkább nincs. Mikor megláttam a polcon egyből felcsillant a szemem (hunt3r95), hiszen a Pécsi meggyes radler alkoholos verziója volt a kedvencem, amíg lehetett kapni. Ennek ellenére ez egy nagy csalódás volt számomra. Alább kiderül miért.

Én (Tirdi) csak reklámokban láttam, állandóan pofámba tolta a fészbuk, aztán gondoltam akkor már megkóstolom.

Illat, habzás:

Tirdi: Hányás szaga van. Erről szerintem eszembe sem jutna a meggy. 

hunt3r95: Na jó, illatra tök oké, igaz ott az Ale-illat, de örüljünk-örvendezzünk vala, hogy legalább visszatér a meggyes téma alkohollal megküldve. Habja kb. gyök2 volt egyébként.

Íz, utóíz:


Tirdi: Jajj. Kolléga nem viccelt, mikor azt kérdezte, nem a szúnyogirtót issza-e véletlen. Gyenge az íze, vizes cukor kis szúnyogirtóval. Nem érzek sört, nem érzek meggyet. Most mi van? Nekem ez nagyon nem ízlett. Persze nem lehet olyan fixen kijelenteni egy sörről, hogy szar vagy fasza, az ízlések sokat befolyásolnak. De számomra ez pocsék. 

hunt3r95: BAZDMEG! Volt az első szavam, felsírtam mint egy újszülött, nem erre számítottam. Lehetett volna jó is, ha kétszer ennyire lenne jó, de csak feleannyira lett :D Vázolom a helyzetet: az Ale  jó, a meggyes sör jó, a kettő együtt is jó, ha el van találva a kontraszt. Szerintem itt nincs. Túl erős az Ale jelleg... vagy legyen kevésbé erős Ale-ág vagy több a meggy és máris ígérem, hogy raklap számra fogom venni. Amúgy az alap meggy íz egy az egyben a régi megboldogult betonkemény 2%-os meggyes radlerre emlékeztet,így kijelenthetem, hogy azzal nem lenne gond. Ez a meggy íz főleg az utóízben jelentkezett sajnos, ha végig ott lenne akkor merőben más lenne a véleményem.

 

Összegzés:

Tirdi: Az ihatatlan jelző túlzás, de nem éppen volt kellemes. Én ebből máskor nem veszek. Egyébként nem értem, miért a divatot kell folyton követni. Soproni Meggy Ale, Soproni Málna Ale, Pécsi Meggy Ale...és jön a Pécsi Málna Ale? Komoly kreativitás. Fő kérdés: attól, hogy gyümölcsös, miért kell ale-nek lennie? Lényegében nincs a magyar sörkínálatban -nagyüzemi 500 alatti körökben- normális alkoholtartalmú (min. 4%) NEM ALE ízesített sör. De...miért? Mégis miért ilyen nagy kívánság ez? Mégis miért kellett az egyetlen ilyen normálisat, a Tesco 5% Fazzy málnáját is megszüntetni? Érdekes gondolkodásmód. Vajon tényleg erre van igény?

hunt3r95: Nem szar, de nem is jó nagyon, többet vártam. Iható, de egy erős érzésem van mintha ezzel a sörrel csak a mostanság divatos Ale-Ipa-Apa-Nagyi-Papi vonatra ültek volna fel, hogy aztán egy kissé összecsapott sör benyomását keltse.

 received_1182298825447556.jpg

hunt3r95:

Íz: 20/12

Illat: 20/15

Utóíz: 20/18

Ár-Érték arány: 20/10

Tirdi:

Íz: 20/5

Illat: 20/4

Utóíz: 20/6

Ár-Érték arány: 20/5

Bebaszási index: 69,7

Ár: 269Ft

Vásárlás helye: Auchan, Savoya Park

Vásárlás ideje: 2020 június

Gyártó: Pécsi Sörfőzde

Alkoholtartalom: 4% 

Kiszerelés: 0,5L doboz

Összetevők: világos sör (víz, árpamaláta, komló) és 7,2% meggyalap (...)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sortesztek.blog.hu/api/trackback/id/tr8715755248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása