Sörtesztek szaxerűen

A csehek ismét próbálkoznak - Primator Premium

2017. december 18. - hunt3r95

Ez lenne az első 0,33 literes sör a blogon. Miként is kezdjem a felkonfot? Nos megvan, íme az első 0,33-as sör a blogon. (tücsökciripelés) Ezt a szar poént félretéve már első szaglásra gyanús volt, hogy valami király cucc lesz ez,nem is tévedtem sokat, karakteres illat, régi Arany Ászok jutott eszembe, mikor gyerekkoromban szagolgattam, hogy "jaj, mit iszik Apa a bácsikkal". Szóval tök pozitív volt szaglásra, de nem ezért hanem mert intenzív kellemes nagybetűs sör illata van, minimális élesztővel társítva, de ez nekem pont belefért. Megkóstolva első gondolatom az volt, hogy hogyan definiáljam én ezt meg félig beba...ittasodva? Édes íz csapja meg a számat hirtelen de ez azon nyomban keserűre vált, amit egy cseppet sem bántam mert finom. Édes és keserű íz ennyire jól talán még nem fért meg jól egy üvegben, épp csak annyira, hogy a habnak már szinte semmi nem maradt, mert nagyon kevés volt neki, de nem hiányoltam, az íz sok mindent kárpótolt. Utóízre kesernyés, tipikus cseh sör, bármikor lecsúszik, nem kell kétszer kérni. Összesítve finom, átlagosnál jobb, ha tehetem venni fogok még de top 3-ba épphogy nem került be.

primator.jpg

Tirdi: Random 0,33-as sör, nézzük...izé, akarom mondani szagoljuk, mert ha csak nézem, abból nem fog sok kisülni.
Elsőre kicsit dohány illatot véltem felfedezni, de ez nem maradt meg. Utólag átgondolva, nagyon fasza sör illata van. *korty*
Izé...hát, érdekes...nem azt mondanám, hogy különleges, inkább érdekes. Nagyon lágy íze van, kicsit kesernyés, és olyan igazi minőségi sör, szerintem.

Összegezve nekem bejött, egy elég finom, minőségi sörről van szó. 

hunt3r95:

Íz: 10/8

Illat: 10/8

Utóíz: 10/8

Tirdi:

Íz: 10/8

Illat: 10/9

Utóíz: 10/8

 

Bebaszási index: 54,2

Ár: 179 Ft

Vásárlás helye: Auchan Savoya Park

Vásárlás ideje: 2017. november

Gyártó és forgalmazó: PRIMÁTOR a.s., Csehország / Drink Union Kft.

Alkoholtartalom: 5%

Kiszerelés: 0,33L üveg

Összetevők: víz, árpamaláta, kukoricagríz, kukoricadara, sörárpa, többféle (Zatecky) komló, komlókivonat

A bejegyzés trackback címe:

https://sortesztek.blog.hu/api/trackback/id/tr3113230437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása