Sörtesztek szaxerűen

Visszatértünk - Karlovačko

2019. március 16. - hunt3r95

Elöljáróban a cuccról:

Igen, hónapokig nem adtunk életjelet, de jelentem, élünk. Így alakultak a dolgok, de reméljük mostanában ismét feléled a blog.
Még valamikor a 2018-as év folyamán kaptam ezt a sört, ha minden igaz Horvátországból, a szülőföldjéről. Később feltűnt, hogy ez bizony kapható nálunk is, méghozzá az Auchanban. Mivel az itthon kaphatón az szerepel, hogy Horvát gyártású, megeshet, hogy ugyan azt emelhetjük le az Auchan polcáról, mint amit mi most messziről jött verzióban teszteltünk. 

 

Illat, habzás:

Tirdi: Miután a kolléga rámszólt, hogy a fikámat lehetőleg ne helyezzem bele az italba, kulturáltan is megszagoltam a sört. Kicsit savanykás, kicsit édeskés, van itt minden, de nem tolakodik semmi. Viszonylag átlagos, kellemes, visszafogottabb illattal rendelkezik.

hunt3r95: Mivel ez egy horvát sör nem saccoltam rossznak. kibontva habzik rendesen de kicsit hamar  esik össze az amúgy sűrű hab. Illata  bizalomgerjesztő, kicsit édesebb a megszokottnál, nekem egyből az Union jutott eszembe róla, ami nem feltétlenül rossz jel. Picit főtt kukoricás beütése van, hogy jobban kifejtsem a dolgot, emellett azért ott bújik a "sörszag".

Íz, utóíz:


Tirdi: Kinézetéből átlagos sörnek gondoltam, mivel horvát, tudtam, hogy nem lesz rossz, de semmi különösre nem számítottam. Ehhez képest meglepett, első korty után hirtelen csak annyit gondoltam, hogy ez kurva jó. Érezni, hogy jobb mint egy hazai gyártású 250Ft-os színvonal körüli sör, de annyival nem, hogy mondjuk 500-ért megérje itthon megvenni. Jó bubis, elég erőteljes az íze, a keserű és az édes valahogy egyszerre érezhető kiemelkedően, elég jó összhangok fedezhetők fel. Feltűnt még, hogy sokadik korty után is megőrzi az ízét, ez nagyon pozitív. Korty végén inkább édeskés, utóíze viszont inkább kesernyés, és szép egyenletes, tartós.

hunt3r95: Ízre átmenti ezt az édes mivoltát, de itt már sokkal édesebbnek találtam mint egy átlagos világos sört. Utóíze meg kvázi nincsen, ami egyfelől előny, hiszem minden korty egyforma. Az arányok nagyon elvannak találva, és itt a minőségre céloznék, biztos sokat foglalkoztak vele, hogy megfelelő ízélményben legyen részünk. Sokat azonban nem tudok róla mondani.

 

Összegzés:

Tirdi: Már sejthető, hogy összességében kifejezetten ízlett, én hazai viszonylatban egy olyan 250-300Ft-os árkategóriában tartanám megérősnek, de így a végére lelövöm a poént: az Auchanban 429Ft-ba kerül. Jó volt, meg minden, de ennyiért én nem venném, 350-ért még talán, de ez a max.

hunt3r95: Szinte mint az Union olyan, 250 körül jó vétel lenne mert finom, de semmi maradandót nem alkot ennyiért, na meg az a kurva kukorica ne lenne benne akkor szinte tökéletes.

 karlovacko_faxeroyalexport_argus14special.jpg

 Aznapi teszttársaival.

hunt3r95:

Íz: 20/12

Illat: 20/12

Utóíz: 20/6

Ár-Érték arány: 20/5 (2019.03.16-i 429Ft-os ár alapján.)

Tirdi:

Íz: 20/12

Illat: 20/11

Utóíz: 20/12

Ár-Érték arány: 20/5

 

Bebaszási index: 85,8

Ár: Eredeti ismeretlen, hazai Auchanos (2019.03.16.) 429Ft

Vásárlás helye: Horvátország

Vásárlás ideje: 2018

Gyártó: Karlovacka Pivovara - Horvátország

Hazai forgalmazó: Parador Kft., Budapest

Alkoholtartalom: 5%

Kiszerelés: 0,5 L doboz

Összetevők: 

 -Auchan oldala szerint: víz árpamaláta, kukorica, komló

 -Horvát doboz szerint: víz, árpamaláta, komlókivonat

A bejegyzés trackback címe:

https://sortesztek.blog.hu/api/trackback/id/tr3214692442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása