Sörtesztek szaxerűen

Káposztalé buborékkal - Waldert világos sör

Szar sörök sorozat 1. rész

2017. október 07. - hunt3r95
  • Sziasztok!

Engedjétek meg, hogy beszéljek egy nagyon kicsit a magyar sörpiacról. Alapvetően 4 nagy piaci szereplő kezében van a sörpiac kb. 80%-a. Ezek a gyárak több minőségi osztályba sorolható sört is készítenek, ami ugye árban is tükröződik, így fordulhat elő, hogy nagy sörgyárak égisze alól kikerülnek jó sörök, és cikkünk mai szereplője is ami egy igazi szar sör: Waldert világos sör. Ez a sör a Dreher sörgyár szellemi terméke az biztos, hogy náluk készül-e ténylegesen, tudja a fene. Miért írom ezeket a sorokat? Mert az egyik kedvenc söröm és ez a rettenet is a Dreher sörgyárak terméke, ezzel nem őket fikáznám, csak ez amolyan wtf faktor számomra.

waldert.jpg

De térjünk a tárgyra... a sör kemény 129 Ft-ba került a Tescoban, így személy szerint nem vártam sokat tőle, arra gondoltam, hogy valami kevéssel átlag alatti lesz víz ízzel. De az első kóstolás után igencsak meglepődtem, mert vastagon alulmúlt mindent amit csak sörnek lehet nevezni. Habja szinte semmi, buborék éppen, hogy akad benne, kb. mint egy 2 napos ásványvíz. Illatra még egyöntetűen sörre emlékeztetett minket, na de az íze...savanyú káposzta lé egy kis bubival, hát nagyszerű. :D Utóízre ráerősít és egyre intenzívebb lesz ez a kápi íz. Borzasztóan fos, tömegpusztító fegyvernek ideális, semmiképp se vegyetek ilyet, inkább akkor már Balatoni világos ha nagyon nincs pénzed.

Tirdi: Nem számítottam rosszra. Hát kurva rosszul tettem. Garantált minőségi, bizony, de milyen minőség? Ha egy ízlés nélküli embernek szeretnéd bemutatni, hogy van szar sör, ez tökéletes lesz. Első kortyok után nem ordítoztam fájdalmamban, de miután a kolléga majdnem kihányta az első cseppet is, elkezdtem jobban keresni a hibáit. Savanyú káposzta íz megjött, de még így is bátran toltam lefele. A vége felé, mikor már pár másik (jobb) sör kóstolásán is túl voltam, kereken kijelenthettem, hogy ez kurva szar. Másnap, mikor kedvem támadt meginni egy sört, elgondolkodtam, mit szeretnék inni. Arra jutottam, hogy valami jobb sört most szívesen meginnék, de ha valaki egy Waldertet adna a kezembe, kibasznám a csukott ablakon...és utána még a Waldertet is. 

A lényeg, hogy én sem ajánlom, főleg, hogy az árkategóriájában vannak még más sörök is, amik között jobbat találni sem nehéz.

hunt3r95:

Íz: 10/2

Illat: 10/6

Utóíz: 10/káposzta

Tirdi:

Íz: 10/3

Illat: 10/6

Utóíz: 10/2

 

Bebaszási index: 32

Ár: 129 Ft

Vásárlás helye: Tesco extra

Vásárlás ideje: 2017. október

Gyártó: Dreher

Alkoholtartalom: 4%

Kiszerelés: 0,5L doboz

Összetevők: víz, árpamaláta, kukoricagríz, kukoricadara, sörárpa, komló, komlókivonat

A bejegyzés trackback címe:

https://sortesztek.blog.hu/api/trackback/id/tr812923193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása