Sörtesztek szaxerűen

Mélység...vagy mégsem? - DEEP 3%

2017. november 05. - TyRDy

DEEP Lager Beer - 3%

 

Nagy sör hiányban vergődtünk már, mikor jött a megváltó üzenet: "van nálam egy DEEP, múltkor vettem a Lidlben". Mielőtt nemhogy másik sört, de akár levegőt vettünk volna, kritikus nyelvvel elfogyasztottuk hosszas tíz-tizenöt másodperc leforgása alatt. Szokás szerint megoszlottak a vélemények... (Ja, érdemes még tudni, hogy ezen (és még másik kettő) sör elfogyasztása alatt még enyhén taknyos voltam, így ugyan éreztem az ízeket, de előfordulhat, hogy befolyásolta az ízlésem.)

deep3.png

 Nos a kóstolás részletei... Illata engem sokadszorra is igencsak egy kellemes sörre emlékeztetett. Ízén egyből a savanyúkáposzta utóízt kezdtem el keresni a szintén 3%-os Balcsiból kiindulva, de ez bizony jobbcsibb volt. Mikor hangosan örvendeztem, és említettem meg, hogy nem káposztát iszok, a kolléga ezt egy "faszt nem" felkiáltással próbálta cáfolni, de én később sem éreztem ilyesmit. Persze, kicsit víz ízű volt, de pont annyira, amennyire egy 3%-os sörnek lennie kell, és ami íze volt, az meg nekem kifejezetten bejött.

Én bizony máskor is vennék ilyet.

hunt3r95: Megvallom őszintén szkeptikusan álltam a DEEP-hez, mert hát 109Ft-ért lassan már vizet sem kapsz, nemhogy sört. Ennek ellenére nem mondanám gyomorforgatóan rossznak, nem olyan szar mintha kétszer ilyen szar lenne :D Minden esetre habja csak dísznek van íze meg víznek, illata egész korrekt. Ez valami jobb sör felvizezve az tuti. Összegezve nem mondanám rossznak, de semmi maradandót nem alkotott, 109Ft-ért végülis ez korrekt.

hunt3r95:

Íz: 10/5

Illat: 10/7

Utóíz: 10/5

Tirdi:

Íz: 10/8

Illat: 10/8

Utóíz: 10/8

 

Bebaszási index: 36,33

Ár: 109 Ft

Vásárlás helye: Lidl

Vásárlás ideje: 2017. október

Forgalmazó: Lidl

Alkoholtartalom: 3%

Kiszerelés: 0,5L doboz

Összetevők: víz, árpamaláta, árpa, kukoricagríz, kukoricadara, sörárpa, komló, komlókivonat

A bejegyzés trackback címe:

https://sortesztek.blog.hu/api/trackback/id/tr7412955181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása