Sörtesztek szaxerűen

Mint az elefánt... - Carlsberg Elephant 7,2%

Dán Carlsbergek 1.rész

2017. november 14. - hunt3r95

....úgy gázolt bele a sörtoplistámba. Egyenesen Dániából érkezett hozzánk tesztre másik 3 társával együtt, róluk szintén lesz anyag. Ez egészen más cucc mint amit megveszel a sarki ábécébe'. Egyszerűen nagyszerű, de tényleg. Ha az átlagos magyar nagyüzemi sör a "sör" akkor ez vastagon sör². Már a dizájn is pirospont, de ami a dobozban van az megvett kilóra. Kitöltve a habja az irtó sok, selymes, tartós, Petya -akitől a söröket kaptuk- már készült indulni szalámiért meg vajért, hogy erre a habra szendvicset csinál. Van még kérdés? Nos, hogy a habon mindenki egy hű meg ha után kiélvezkedte magát hát megszaglásztam. Annak ellenére, hogy 7,2%-os nem volt alkoholszaga. Ízlelés után még jobban mosolyogtam mert ez a világos sörök közül kiemelkedik, lágy íz amibe egy csipet alkohol van, nem kérdés húzóra lemenne egy liter. Mondjuk annak azért már lehet a májam és a mozgáskoordinációm nem örülne. Minél többet ittam belőle annál jobban megjött a komló íze amitől még jobb lett az összkép. Utóízre is a komló dominál, kicsit kesernyés, de ezt épp ezt várja az egyszeri user. Összegezve a leírtakat a legjobb világos sör a blog indulása óta ;)

elefant.jpg

Tirdi: Hát a kollégát jobban megragadta a cucc, de azért nekem is csupa pozitív véleményem van. Illatán, és ízén érezni az alkoholt, de nem olyan etil alkohol formában, hanem valami sokkal jobb formában, jól áll neki. Illatra is kissé, de főleg ízre, nekem nagyon hasonlít egy pezsgőre. Borzasztó jó íze van, borzasztó minőségi a cucc. Ugyan ezt csak én hajtogatom, de szerintem nagyon pezsgő íze van, olyasmi, mintha egy -talán- félszáraz fehér pezsgőt innék, és ez marhára tetszik. Azért nem annyira, hogy ne érezzem, hogy sört iszom, hanem...hát szóval pozitívan. Tök új stílus, Magyarországon még nem találkoztam olyan sörrel, ami ehhez nagyon hasonlítana, ez is egy új ízvilág, ami nagyon-nagyon jó. Első korty után annyit mondtam, "ebből most rendelek egy tálcával Ebay-en". Mondjuk szerintem ilyet nem lehet, de ebből kell még szerezni.

 

Vaj, szalámi, készül a szendvics a kenyérhez hasonlító habra:

elefant_pohar.jpg

 

hunt3r95:

Íz: 10/10

Illat: 10/9

Utóíz: 10/9

Tirdi:

Íz: 10/9

Illat: 10/9

Utóíz: 10/9

 

Bebaszási index: 116

Ár: 20 korona (~840 Ft)

Vásárlás helye: Koppenhága, Dánia

Vásárlás ideje: 2017. november

Gyártó: Carlsberg Danmark A/S

Alkoholtartalom: 7,2%

Kiszerelés: 0,5L doboz

Összetevők: víz, árpamaláta, kukoricagríz, kukoricadara, sörárpa, komló, komlókivonat (dánul: vund, bygmalt, og humle)

A bejegyzés trackback címe:

https://sortesztek.blog.hu/api/trackback/id/tr4813230511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása