Sörtesztek szaxerűen

Egy régi ismerős - Löwenbräu

2017. november 30. - TyRDy

 lowen.jpg

A Löwenbräut szerintem senkinek nem kell bemutatni. Az teszi népszerűvé, hogy kifejezetten alacsony ára ellenére egy elég minőségi sörről beszélünk. Mondhatni átlagos, de persze nem úgy értem, hogy szar, hanem, hogy mindenkinek megfelel. Alaptétel a sörfogyasztásban, mint, ahogy a cím is írja: mindennek a teteje...vagy eleje...kinek, hogy tetszik. Ha hasonlítgatni akarnám, nekem rögtön a Kőbányai jutna eszembe, mert számomra az is egy "alap" cucc. Szeretem, olcsó, mindenhol kapható...mi kell még? Nem is húzom tovább a szót, hallgassuk meg a kollégát is, majd nézzük a megsz
okott adatokat:

hunt3r95: Én is valahova az Arany Fácán - Kőbányai vonalra sorolnám, mondjuk a Kőbányainál szerintem jobb. Többet nem is tudnék róla írni, tök átlagos cucc sok bubival, értelmes sör ízzel. Ár-értél arányban az egyik legjobb vétel, tök átlagos és a finom között van, nem markáns vagy karakteres, de finom. Ennyi pénzért bárhol-bármikor megvenném. 

 Nyári hangulat Löwennel a Velencei-tó partján:lowen2.jpg

hunt3r95:

Íz: 10/7

Illat: 10/8

Utóíz: 10/7

Tirdi:

Íz: 10/9

Illat: 10/9

Utóíz: 10/9

 

Bebaszási index: 47,25

Ár: 189 Ft (Tesco, dobozos)

Vásárlás helye: Sokhelyen

Vásárlás ideje: Gyakran

Gyártó és forgalmazó: Borsodi Sörgyár Kft., a Spaten-Löwenbräu-Gruppe licensze alapján

Alkoholtartalom: 4%

Kiszerelés: 0,5L doboz/üveg

Összetevők: víz, árpamaláta, kukoricagríz, kukoricadara, sörárpa, komló, komlókivonat

A bejegyzés trackback címe:

https://sortesztek.blog.hu/api/trackback/id/tr1913061626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása