Sörtesztek szaxerűen

Főtt kukorica - Union Svetlo

2017. december 07. - hunt3r95

Nos, első külföldről hozott sörünk tesztje következik. Igen, első, mivel ugyan mutattunk már be külföldit, de ezt kóstoltuk először. Köszönjük Marv-nak a cumót. Számomra először "bepállott konyharuha" (wtf) szaga volt, de ez szerencsére hamar elmúlt és utána jött a rendes sörillat, ami meg full kellemes volt így reménykedve emeltem a számhoz. Ízre egyébként lágy, ahogyan habra is, habja sűrű és közepesen tartós. Ja igen, szóval íz. Nagyon könnyen csúszik, kellemes, nem keserű, mondhatnám, hogy itatja magát. Viszont rögtön ezután jön a főtt kukorica/élesztő íz, de szerencsére nem túl zavaró mértékben, ennek ellenére észrevehető. Összegezve nem rossz ez a sör, könnyen itatja magát

union_s1.jpg

 Tirdi: Szóba jött a "bepállott konyharuha", élesztő és főtt kukorica, de én csak nem éreztem semelyiket...aztán rájöttem, hogy alapból gyenge íze van, így új technikát vetettem be: gyorsan lehúztam 3 kövér kortyot, és így máris kicsit jobban előjöttek az ízek. Sok megvilágosodás nem volt, csupán annyi, hogy a főtt kukorica íz halványan nekem is előjött, de tényleg csak halványan. Szerintem nem is rossz a kukoricás sör íz, de az biztos, hogy a káposzta íznél jobb.

 Egy nemsokára sorra kerülő társával:

union1.jpg

hunt3r95:

Íz: 10/7

Illat: 10/6

Utóíz: 10/7

Tirdi:

Íz: 10/6

Illat: 10/6

Utóíz: 10/6

 

Bebaszási index: ismeretlen

Ár: ismeretlen

Vásárlás helye: Szlovénia, kisbolt

Vásárlás ideje: 2017 október

Gyártó és forgalmazó:  Ebből bogozd ki, ha tudod: KATT

Alkoholtartalom: 4,9 %

Kiszerelés: 0,5L doboz

Összetevők: víz, árpamaláta, árpa kukoricagríz, kukoricadara, sörárpa, komló, komlókivonat

A bejegyzés trackback címe:

https://sortesztek.blog.hu/api/trackback/id/tr5113165226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása