Sörtesztek szaxerűen

Elcsúszni a szilvahéjon - Corvinburg szilvás sör

Karácsonyi hangolódás 3.rész

2017. december 24. - hunt3r95

Harmadik hangolódós részünk szereplője a Corvinburg szilvás-kézműves-PET palackos nedűje. Nekem már a műanyag palackosság szájba vágja a kézműves sör mivoltát, de ne itéljük el előre. Mégpedig azért ne, mert marha finom illata van. Teszi ezt úgy, hogy előtte a Bandi volt kóstolva. Szilvássága nagyon átjön, kellemes édes illata van, ami kitöltve még intenzívebb, és még habot is ad hozzá bőven a sör. Szóval eddig tök oké a dolog, habján azért némileg látszik, hogy nem a felsőbb kategória, na de sebaj majd az íze hozza a kötelezőt. Vagyis, csak hozná, mert illata alapján sokat várok, de ízben sajna a szilvahéj/mag erősen jelen van, ami az illathoz képest fail, ellenben korántsem rossz, csak többet vártam. Pontosabban olyat kaptam pluszba amit nem vártam. Ennek ellenére még így is jó cucc, nekem bejött, máskor is vennék, hiszen utóízre azért rendbe jönnek a dolgok íz ügyileg szóval ismét mosolyra áll az orcám. Összefoglalva, a szilvahéj beütésen kívül nincs nagy baja, bátran fogyasztható, finom ez így is, Tinódinál egy fokkal jobb.
szilva1.jpg

Tirdi: Hirtelen jött ez a sör, mert ugyan szerettem volna szilvás sört kóstolni, de nem volt jelölt...mindaddig amíg a kolléga egyszer csak előkapta egy karácsony előtti sörteszt közepette. Nem, hogy sokat, keveset sem vártam tőle, mégis sokat kaptam. Nagyon kellemes gyümölcsös illata van, még a legmagasabb léc után is "mi a fasz?", leesett az állam, nagyon jó. Habja tök egyszerűen nincs. Nagy örömködések után az íze már nem nagy öröm, de továbbra is jó. Édes ízt vártam volna tőle, most kivételesen még örültem is volna neki, de savanykás ízt kaptam, ami itt épp nem a legjobb. Félreértés ne essék, finom, de az illatához képest csalódás. Amit érzek, az igazából víz ízű sör. Magyarul a sör ízt nem igen érezni, hanem inkább a szilvát, de azt is halványan. Azt még hozzá tenném, hogy főleg illatra, olyan, mintha ez egy marcipános sör lenne...nesze karácsonyi sör. Lehet rosszul hangzik az előző pár mondat, de összességében ennyiért megérte, finom cucc. Elég finom ahhoz, hogy vegyek máskor is.

szilva2.jpg

szilva3.jpg

Minden kedves olvasónknak boldog karácsonyt kívánunk! 

hunt3r95:

Íz: 10/8

Illat: 10/9

Utóíz: 10/8

Tirdi:

Íz: 10/7

Illat: 10/9

Utóíz: 10/8

 

Bebaszási index: 55,5

Ár: 499Ft

Vásárlás helye: Reál Élelmiszer, Csurgói út

Vásárlás ideje: 2017. december

Gyártó: Akpedo Kft, Orgovány

Alkoholtartalom: 4,5%

Kiszerelés: 1L PET-palack

Összetevők: víz, árpamaláta, kukoricagríz, kukoricadara, sörárpa, komló, komlókivonat, sörélesztő, szilvasűrítmény, cukor, kálium-szorbát, szőlőhéj kivonat, citromsav

A bejegyzés trackback címe:

https://sortesztek.blog.hu/api/trackback/id/tr2213509769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása