Sörtesztek szaxerűen

Egy sör mindfelett? - Szent András Könnye - áfonyás duplabak 9%

Karácsonyi hangolódás 5.rész

2017. december 26. - TyRDy

Ez is eljött... Ezt a sört a blog indulásától kezdve emlegetjük, de most sikerült beszerezni és megkóstolni, de nem is baj, karácsonyra ez tökéletes. Eddig is "A sörként" emlegettük, jól tettük, ez tényleg "A sör". A pontozásból is látszik, hogy valamit elértünk, ilyen magas pontszámokat eddig semmi sem kapott. Sokáig kételkedtem, hogy bármi is van benne, megéri 700 Ft-ért 0,33-as sört akár megkóstolni is? Na, hát ezt még nagy tételben fogyasztani is megéri. Számítottam arra, hogy jó lesz, de arra, amivel szembesültem, nem számítottam...mert nem is tudnék, olyanra jóra nem számíthatok amiben még nem volt részem.

szak4.jpg

Az üveg kinyitása után megcsap egy erőteljes illat, amitől majd' lefordulok a padról, mintha a mennyből jönne, egyszerűen kifejezve húbazdmeggeci. A friss áfonya és a barna sör illata, de valami borzasztóan eltalálva, azóta is szagolgatom az üvegben a maradék pár cseppet. Habja nincs túl sok, de ami van az annál szebb, krémes barnás hab, mint valami jó kávénak, nagyon guszta. Maga a sör színe szinte fekete, hát végül is duplabak. Ez nem tudom pontosan mit jelent, de van félbarna sör, barna sör, és ez gondolom a duplán barna sör.

szak2.jpg

szak1.jpg

Íze mint az illata, annyira jó, hogy nem is tudok róla mit mondani. Tulajdonképpen nincs hozzáfűzni valóm, zseniális. Tökéletesen működik együtt az áfonya és a barna sör. Édes sörnek számít, de nem túl édes, nem is tudom mi....egyszerűen csak jó. Feltűnt még, hogy az egész nagyon lágy, ez is tetszik. A kilenc százalékot is érezni, ahogy megy le, ez is el van találva...szóval minden.
Karácsonyra tényleg tökéletes, annyira karácsonyi hangulatú, hogy megszagolom és esik a hó...oszt amíg megittam az egészet, leesett 30 centi. Ez megvett kilóra, de nem csak úgy simán, egy egész raklappal vett belőlem. Mondhatnám, hogy ajánlom, de nem...ez egyszerűen kötelező. Nincs mese, venned kell és kész. Én is megfogadom ezt, nem egyszer.

szak3.jpg

hunt3r95: Én megmondtam Tirdinek, hogy ez nálam sör², kötelező darab, de sokáig csak legyintett, de most, hogy megkóstolta, szerintem a világot is átértékelte. Visszatérve hozzám, eddig csak a Dreher Bak, no, meg az Elephant emelkedett felsőbb szintre, na, most itt a Bandi könnye, és két lábbal rájuk bassza az ajtót. Mondjuk engem annyira nem lepett meg, hiszen évekkel ezelőtt Marvtól kaptam már egyet, inkább eltöltött az "ez hiányzott az életemből" érzés. Már az üveg is "must have" érzést kelt, de ami benne van...hát a sörfőző mestert aki megalkotta minimum boldoggá avatnám. Duplabak mivoltából már tudtam, hogy ez való nekem, bónuszba kapok 9% alkoholtartalmat meg áfonyaízt, és ez olyan szinten összepasszol, hogy a sör fogyaszt engem, úgy itatja magát. Lemenne vagy 2 liter (ki kell próbálni). Illata "aztakurvamiafaszomez", íze fenomenális, bele sem lehet kötni, duplabak+áfonya, kibaszott karakteres, a komló ugyan háttérbe szorul, karamellmaláta visz mindent ,azonban itt ez nem is baj, tudják ezek mi kell a népnek, utóíze áfonyás, de nagyon. Emellett egy csipet bak érzés is ott motoszkál az ember szájában. Abszolút kiemelkedő a többi sör közül, de még a kézművesek közül is. Egészen új szintre teszi azt a bizonyos lécet, amikor azt hittem a Tinódiban el van találva a meggy/sör arány, akkor hatalmasat tévedtem, na ebben van eltalálva minden amit egy sörben el kell találni. Mindenkinek erősen ajánlott darab, ahogy a Szent András főzde egyéb termékei is. Nálam az év egyik meglepetése.

Ez nem a szaglás vagy ivás hatására történt, de elcsípve egy kis hó szerű képződményt, megnöveltük az ünnepi hangulatot:

szak6.jpg

szak5.jpg

 

hunt3r95:

Íz: 10/10

Illat: 10/10

Utóíz: 10/10

Tirdi:

Íz: 10/10

Illat: 10/10

Utóíz: 10/10

 

Bebaszási index: 118

Ár: 699 Ft

Vásárlás helye: Barrique borbolt, Budafok

Vásárlás ideje: 2017. December

Gyártó: Szent András Sörfőzde

Alkoholtartalom: 9%

Kiszerelés: 0,33L 

Összetevők: víz, árpamaláta, kukoricagríz, kukoricadara, sörárpa, komló, komlókivonat , áfonyasűrítmény, sörélesztő

A bejegyzés trackback címe:

https://sortesztek.blog.hu/api/trackback/id/tr9713509747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása