Sörtesztek szaxerűen

Savanykás üdítő helyett befőttlé? - Soproni Meggy-Citrom radler 2%

2017. december 29. - TyRDy

Üdítőre vágytam, így vettem egy 2%-os radlert, oszt ha már így alakult írok róla egy gyors cikket. 

Hamar eldőlt, hogy ezt vegyem, mert két kedvenc gyümölcsöm kombója az ízesítése, és még egy kis alkohollal is meg van fűszerezve azért, biztos, ami biztos. Nem is húzom a szót:

Illata meggy, semmi más, és még az is inkább ilyen "meggy kompót illat", nem pedig friss meggy. Végül is eddig kellemes, de másra számítottam, leginkább a citrom illatát hiányolom, bár illatra ez még elhanyagolható. Hát akkor nézzük is az ízt: lelövöm a poént, ugyan az. Sör ízt nem, vagy nagyon-nagyon minimálisan érzek benne, de végül is radler, üdítőnek vettem, szóval ez még úgy ahogy oké. Citrom továbbra sincs semmi, itt már nagyon hiányolom. Íze kifejezetten édes, pedig reméltem, hogy ha már savanyú gyümölcsökkel ízesítették, akkor legalább icipicit savanykás lesz, de nem nyert. Ízben is a meggy íz dominál, pontosabban a "meggy kompót íz", mert olyan, mintha egy meggy kompót levét innám, mint sem, hogy frissen facsart meggy-levet.

Tulajdonképpen egyáltalán nem rossz cucc, fincsi, de nekem akkor is nagy csalódás volt, mert amire elsőre számítottam, attól távol áll. Negatív véleményemhez hozzájárul, hogy kifejezetten a savanykás dolgokat csípem, mint sem az édeseket, és bíztam is benne, hogy ebben picit megtalálom, mert végül is miben másban keressem a savanyút, ha nem egy meggy és citrom ízesítésű cuccban?

Több citrom ízzel, kicsit savanykás ízzel, több sör ízzel, és több (mondjuk 5%) alkohollal (mondjuk szinte nem mondtam olyat amit nem változtatnék) biztosan nem utoljára vettem volna, de így még az is lehet...

U.i.: vodkával "higítva" jobb volt. ;)

Hunt3r95: Nos Tirdihez képest hendikepbe vagyok annyiból, hogy én már kb. az összes radlert kóstoltam. És azt kell mondjam, hogy ez még a napos oldal, simán a Fazzyk szintjét hozza. Szóval szerintem finom, főleg egy nyári meleg napon. Többivel nem vitáznék, Tirdi remekül leírta a témát, nekem kifejezetten ízlett. Bár a Pécsi sörfőzde meggyes radlere (aminek alkoholmentes változata is van) számomra ebben a kategóriában maradandóbbat alkot :D

A helyszínen kép nem készült sajnos, a doboz meg szublimált két korty vodka között, így egy netes képpel illusztrálom az amúgy meglehetősen bizalomgerjesztő dobozt:

52349_se1_0ec7e.png

Tirdi:

Íz: 10/6

Illat: 10/6

Utóíz: 10/5

hunt3r95:

Íz: 10/7

Illat: 10/8

Utóíz: 10/7

 

Bebaszási index: 99,5

Ár: 199 Ft

Vásárlás helye: Auchan, Savoya Park

Vásárlás ideje: 2017. november

Gyártó: Heineken Hungária Sörgyárak Zrt.

Alkoholtartalom: 2%

Kiszerelés: 0,5L doboz

Összetevők: Meggy-citrom ital 60% (...), Világos sör 40% (víz, árpamaláta, kukoricagríz, kukoricadara, sörárpa, komló, komlókivonat)

A bejegyzés trackback címe:

https://sortesztek.blog.hu/api/trackback/id/tr7713344811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása