Sörtesztek szaxerűen

A "stílus" halott, a sör örök - DAB világos sör

2018. október 25. - hunt3r95

Elöljáróban a cuccról:

Tirdi: Én ezt még valamikor...szóval nem tegnap kaptam egy barátomtól, de hálisten ez nem járt le fél éve. Aztán láttam, hogy a kolléga kezébe került a 0,5-ös változata, ja igen, én a kis cuki 0,33-assal indulok máma. Tudni illik biza, hogy kapható ebből hordós is, ha nem egy vagyon tán még ilyesmi kiszerelést is kipróbálunk egyszer, bár nem tuti, hogy ebből.

hunt3r95: Egyesen Dortmundból érkezett mai vendégünk, pontosabban vendégeink, mert mint kiderült egymástó,l független pár nap eltéréssel mindketten megkaptuk eme cuccot, amit bár későbbre terveztünk, ennek a véletlennek hála ehun-e.

Illat, habzás:

Tirdi: Nem túl erős az illata, nehéz kibogozni, hogy mit érzek, de valami keserű-savanyú-édes kombó nagyjából, több jellemet nem véltem felfedezni. Habzás: mizés? Najó, ha nagyon akarom, valami valami, de láttam már jobbat is,.

hunt3r95: Aprószemű, sűrű hab jellemzi, azonban abból nincs túlzottan sok. Látok itt még esélyt a minőségre. Körbeszaglászva elég kusza lesz a kép, mert egyfelől a rendes világos illat jellemzi, de némi élesztőt is felfedeztem, ettől ugyan nem lesz visszataszító, csak picit édeskés beütése.

Íz, utóíz:


Tirdi: Ez nem lesz könnyű menet -mondá az első korty. Elsőre...mostezmi? Másodikra: mostezmi? Harmadikra: ez egy kifejezetten krémes-lágy cucc, és szinte maga az íz is utóízbe csap át, ami egyetlen egy, ugyanolyan íz. Leginkább édes-keserű, ami a keserűséget elég hosszan megőrzi, na de nem egy Strong a cucc. Édes-keserű...hmm, ez valahonnan ismerős. Hát bizony, barna sör! Mármint ez nem az, de kicsit emlékeztet rá.

hunt3r95: A várakozásaimat felül, az elvárásaimat alulmúlja, mert sajnos semmi maradandót nem alkot számomra, de azért a minőségre nem lehet panasz, csak valahogy elveszik a maláta keserűsége, vagyis kevésbé markáns, de ezt a komló sem hivatott pótolni. Várjunk csak egy picit...!! Mi ez az utóíz?? Na ez az az utóíz amire nem számítottam az eddigiek alapján, Szerintem kiemelkedik a sör többi jellemvonása közül, nem mintha alapvetően rossz lenne.

 

Összegzés:

Tirdi: Elég érdekes, nekem közepesen jött be, egy kóstolást tuti megér, de én nem vennék magamtól ilyet - annak ellenére, hogy rossznak nem rossz, sőt, inkább jó, de közepesnek a legtutibb.

hunt3r95: Egyszer mindenképp érdemes megkóstolni, főleg ha ingyé van. Elég nehéz értékelnem annak fényében, hogy van egy fasza utóízünk, meg egy átlagos sörünk. Nos, ha összegeznem kell, akkor van egy fasza utóízünk és egy átlagos sörünk.

 

 img_20180829_160109.jpg

hunt3r95:

Íz: 20/12

Illat: 20/10

Utóíz: 20/14

Ár-Érték arány: 20/10

Tirdi:

Íz: 20/11

Illat: 20/9

Utóíz: 20/10

Ár-Érték arány: 20/9

 

Bebaszási index: 90

Ár: ~450Ft

Vásárlás helye: kaptuk egymástól függetlenül.

Vásárlás ideje: -

Gyártó: Dortmunder Actien-Bauerei GMBH, Dortmund

Alkoholtartalom: 5%

Kiszerelés: 0,5L és 0,33L doboz

Összetevők: víz, árpamaláta, komló, komlókivonat, sörélesztő

A bejegyzés trackback címe:

https://sortesztek.blog.hu/api/trackback/id/tr10014243113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása