Sörtesztek szaxerűen

Egy szexi barna - Dreher Bak

2017. október 24. - hunt3r95

DREHER BAK 7,3%

Az egész Bak-sztori talán tavaly nyáron kezdődött, akkor ittam először, bár már régebb óta szemeztem vele. Első kóstolásra fura volt a karamellmaláta, de minél többször ittam úgy vált egyre finomabbá számomra és lett az egyik kedvenc söröm. És mint kiderült elég sok ismerősöm is kedveli. ;)

img_20171025_184826.jpg

Magáról a sörről tudni kell, hogy egy karamellmalátából készült barna sör aminek igen erős illata van: már első szaglásra (nyelvújítás rulez) is érződik karakteressége és fejbe vág az a "húbazmegezbiztosfinom" illat. Szerencsére az íze olyan amire az illata alapján számítunk, erős, karakteres, édes karamellmaláta íz egy kis kesernyés ízzel párosítva. Külön pirospont, hogy a 7,3%- os alkoholtartalma ellenére nem vág tarkón az alkohol íz mint az Argus Strongnál. Utóíze kesernyésebb mint maga a nedű és egy kis égetett íz is bejön, de jó értelemben. Habja közepesen tartós, viszont sok van neki, többet nem is várna senki szerintem egy nagyüzemi sörtől. Színre eddig a legsötétebb sör amit ittam (eddig). Mindent összegezve ha értékelni akarom azt veszem észre, hogy nem tudok róla rosszat mondani, egy nagyon kiegyensúlyozott sör ami simán felveszi a versenyt drágább sörökkel is. (Nem véletlen rendelkezik pár díjjal). Abszolút "námbörván".

Ui.: 3 Bak 2 Löwennel leöblítve garantált jókedv nyári napokon a Velencei tóban csücsülve.

Tirdi: Nos mint a Staropramen Darknál említettem, nem vagyok túlzottan édesszájú, és így, hogy ez a Staropramennél is édesebb és karamell ízűbb, nekem nem jött be annyira. Viszont attól függetlenül, hogy nem az én stílusom a cucc, csak pozitívat tudok mondani, mert a maga műfajában tényleg egy igen szexi nedű.

Update: Közben rájöttem, hogy igazából nem is édes. A karamellmalátát kávé ízhez tudnám hasonlítani. Részben az előbb leírtak miatt, lassan kezdem megkedvelni.

bak_duna.jpg

2017-11-17_13_20_14.jpg

_sam3016.JPG

hunt3r95:

Íz: 10/10

Illat: 10/10

Utóíz: 10/10

Tirdi:

Íz: 10/9

Illat: 10/8

Utóíz: 10/8

 

Bebaszási index: 35,48

Ár: 259 Ft (Tescoban, dobozos)

Vásárlás helye: Sokhelyen

Vásárlás ideje: Folyamatosan

Gyártó: Dreher Sörgyárak

Alkoholtartalom: 7,3%

Kiszerelés: 0,5L doboz 

Összetevők: víz, árpamaláta, kukoricagríz, kukoricadara, sörárpa, komló, komlókivonat

U.i.: Bevásárlási tipp Bakkal:

22790757_1709654985745549_1304620635_o.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://sortesztek.blog.hu/api/trackback/id/tr1812925641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása