Sörtesztek szaxerűen

Majdnem Bak - Staropramen Dark

2017. október 15. - hunt3r95

Nos, üdv ismét, most, hogy én is és Tirdi is kihevertük a Waldert, Balatoni, Rastinger triumvirátus által nyújtott élményt jöhet a következő sör, ami végre meg is érdemli, hogy annak nevezzem. Én személy szerint szeretem a barna söröket, Tirdi kissé szkeptikusabb volt vele szemben de végül ő sem fintorgott de erről majd alább. Maga a sör testes, karakteres ízű kicsit édeskés, egyértelműen az árpamaláta dominál benne utóízre is marad az édeskés íz de azért itt már megjön a kis kesernyés beütés, amúgy abszolút  finom, nekem ízlett, kissé a Dreher Bak jutott eszembe róla, de hát ez nem meglepő hiszen mindkettő barna sör. Habja sok van ami viszonylag sokáig megmarad de semmi extra. Negatívumként annyit hoznék fel, hogy  van benne hozzáadott minimális karamell aroma. Egyébként vegyétek-igyátok.

Tirdi: Mivel nem vagyok túl édesszájú, kevésbé szeretem a barna söröket.Viszont ettől függetlenül eléggé bejött. Kissé jobban, mint a Dreher Bak, talán azért, mert ez kevésbé édes és karamell ízű. Én igazából ennyit mondanék, de látom a kolléga már kezdi komolyabban venni...felét én sem értem. :D

starophramen_dark.jpg

hunt3r95:

Íz: 10/8

Illat: 10/8

Utóíz: 10/8

Tirdi:

Íz: 10/8

Illat: 10/8

Utóíz: 10/8

 

Bebaszási index: 58,8

Ár: 259Ft

Vásárlás helye: Tesco Extra Rózsavölgy

Vásárlás ideje: 2017. október

Gyártó: Borsodi Sörgyár Zrt.

Alkoholtartalom: 4,4%

Kiszerelés: 0,5L doboz

Összetevők: víz, árpamaláta, kukoricagríz, kukoricadara, sörárpa, komló, komlókivonat

A bejegyzés trackback címe:

https://sortesztek.blog.hu/api/trackback/id/tr4112923689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása