Sörtesztek szaxerűen

Tesco minőség v2. - De Helder Strong 7%

2018. március 22. - hunt3r95

 " Vegyél valamit, fasztudja mit csak meglehessen inni és sör legyen, ja és occsó" -valahogy így szól az üzenet Tirditől a legutóbbi találkozásunk előtt. Nézegetem a Tecsóba mi lenne a megfelelő, gondoltam rá, hogy kibaszok vele valami Waldert-féle trutyival, erre megláttam cikkünk szereplőjét. Ez lenne a De Helder Strong. Kimondottam a bebaszási index alapján választottam, mert ez is 199Ft, mint az Argus Strong, és ugyanúgy 7% feletti. Most esik le, még a nevük is ugyanaz :D. Szerencsére semmi másban nem hasonlítanak egymásra. Na de jöjjék a teszt. Illatra élesztős-alkoholos szag csap meg, hát nem jó előjel. De ami ez után jött tökre meglepett. Karakteres íz, de olyan karakteres, erős ízzel, hogy ilyet még csak a Carlsbergeknél éreztem. Testes. Karcol. Csúszik. Árához képest meglepően finom, se nem túl édes se nem túl keserű, nem mondanám, hogy a maláta uralná az egészet. Grátisz szimpatikus, hogy aprószemű a buborékja, ami nem kelti azt a hatás ivás közben minta szódával lőnének arcba és esélyed sem lenne védekezni. Nekem bejött ebben az árkategóriában a legjobb vétel, Bak világos testvére( igaz kicsit low budget-ebb kiadásban). Nálam tarolt.

dehelder_strong_2.jpg

Tirdi: Én már teszten kívül kóstoltam két De Heldert is, nem akarom lelőni a poént (mivel természetesen lesz róluk teszt), de megörültem, mikor megláttam, hogy De Heldert vételezett a kolléga azon estére. Na de vágjunk is bele.
Illata engem semmi különlegesre nem emlékeztet, se élesztő, se alkohol, se barna sör, csak sör. De nem is akármilyen, rendes, fasza kellemes sör illata van, úgymond "gecikorrekt sörillat", ami elég erőteljesen nyilvánul meg, de nem is túlzottan. Bubik tényleg olyan aprók (bubi méret dolgot remélem nem kell bemutatni, természetesen nem nagyítóval néztem meg, hanem érzésre lehet valamelyiket apró szeműnek, valamelyiket nagy szeműnek definiálni, és ez nem függ össze az erejével, dússágával), de megfelelően erős, szóval nem az a "reggel megiszod a maradék sört amit este kint hagytál egy random helyen" cucc, és legalább érezni tőle a sör ízét. Ízre erős...gyenge...nem, erős...mivan? Szóval így néha érezni, néha nem, komplett szinusz hullám, de ezt nem kell rossznak érteni, attól még nagyon fasza, de én ezt tapasztaltam. Ha konkrétabban kéne kifejtenem, "elő-utóíznek", vagy "középíznek" hívnám a tetőfokát, ha már szinusz hullám, "csúcsértékét". Amúgy finom, és ami meglepett, hogy mint az illatnál, itt sincs semmilyen egyéb íz, hanem olyan, mint egy sima 4-5%-os világos sör, csak talán kicsit erőteljesebb ízzel. Pont ilyennek képzelek egy erős világos sört, hatalmas piros pont. Utóíze átlagos erősségű, keserű, szerintem kifejezetten kellemes. Ilyet még biztosan fogok venni, ár érték arány csillagos egekben van, a Fazzy málna után ismét pacsi, Tesco!
U.i.: *BŐŐŐŐŐŐŐF*, jó a büfi indexe.

dehelder_strong_1.jpg

hunt3r95:

Íz: 10/8

Illat: 10/7

Utóíz: 10/8

Tirdi:

Íz: 10/8

Illat: 10/8

Utóíz: 10/8

 

Bebaszási index: 28

Ár: 199 Ft

Vásárlás helye: Tesco, Campona

Vásárlás ideje: 2018. március

Forgalmazó: Tesco

Alkoholtartalom: 7%

Kiszerelés: 0,5L doboz

Összetevők: víz, árpamaláta, sörárpa, komló, komlókivonat

A bejegyzés trackback címe:

https://sortesztek.blog.hu/api/trackback/id/tr6413756332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása