Sörtesztek szaxerűen

Hányinger? - Rastinger

2017. október 12. - TyRDy

Rastinger - Hányinger? Mindjárt kiderül.

rastinger.jpg

Nem vártam sokat ettől a sörtől...mondjuk nem is kaptam. Szóval a lényeg, hogy rosszabbra számítottam.

Először azt hittem a dobozt iszom, de rájöttem, hogy a fura íznek csak egy kis része alumínium íz. Van egy érdekes íze, amiről nem bírtam eldönteni, hogy jó, vagy rossz. Lehet mindkettő... Mindenesetre elég egyedi íz, nekem úgy-ahogy bejött, de lehet, csak az én ízlésemmel van a baj.

Illata elég érdekes. Megszagoltam, és annyit mondtam: ennek sült csirke illata van bazdmeg. Végül közösen azt a nevet adtuk az illatának, hogy "frissen sült pékárus kisbolt illat". Igen, ennek semmi köze a sörhöz. Nem tudom, hogy ezt hogy, de mivel mindketten ilyesmit mondtunk, így lehet, most nem én voltam a hülye. Íze is fura, illata is fura...mindenesetre az ízének több köze van a sörhöz, és az illatánál jobb.

hunt3r95: Mivel a Waldert után kóstoltuk, így előzetesen hányingernek kereszteltük el, bár azt végül nem kaptunk tőle, de attól még ez ergya. Az szaga az minden csak nem sörre emlékeztető, sokkal inkább valami "kisbolt" szag némi frissen sült pékáruval, hát nem bejövős. Szerencsére az íze nem olyan rossz mint a szaga, egész iható, de semmiképp sem jó, illetve semmiképp sem vennék ismét.

hunt3r95:

Íz: 10/5

Illat: 10/3

Utóíz: 10/5

Tirdi:

Íz: 10/5

Illat: 10/2

Utóíz: 10/5

 

Bebaszási index: 32,25

Ár: 129 Ft

Vásárlás helye: Tesco Extra Rózsavölgy

Vásárlás ideje: 2017. október

Forgalmazó: Tesco

Alkoholtartalom: 4%

Kiszerelés: 0,5L doboz

Összetevők: víz, árpamaláta, kukoricagríz, kukoricadara, sörárpa, komló, komlókivonat

A bejegyzés trackback címe:

https://sortesztek.blog.hu/api/trackback/id/tr4512923677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása