Sörtesztek szaxerűen

Aluminium az üvegben - Riesenbrau

2017. november 07. - hunt3r95

Számomra azért volt kurvamód meglepő, mert üveges kiszereléshez volt szerencsém, nem pedig aludobozozhoz -innen is ered a cím- , ennek ellenére vastagon fémíze volt, ami azért nagy baki, mert nem lenne ez annyira fos, ugyanis az első fél másodpercben egész jó volt, de utána jött a fém íz. De, hogy a habról is ejtsek néhány szót meg az illatáról, azt kell mondanom, hogy középszerű, sör illat befigyel a kóstolás előtt, de hát egy másodperc és úgyis elfelejted, hogy sört iszol. Habja sok van, de legalább nem tartós. Összegezve ennyiért nem lenne rossz de vaze, ez folyékony fém.

Mint említettem, én ezen vélemény kialakításakor az üveges verziót kóstoltam:

23379629_1725127364198311_1027645814_o.jpg

Tirdi: Én még nyáron ittam, egyáltalán nem néztem rá kritikus szemmel, de úgy emlékszem nem tartottam nagyon rossznak. Ittam párszor, és nem tűnt fel, hogy szar lenne. Egynek, kettőnek, hatnak elment... Persze lehet, hogy kritikus nyelvvel újrakóstolva más lenne a véleményem. Így inkább nem is pontozom...

Én eddig kizárólag dobozos formában fogyasztottam:

riesenbrau2.jpg

Még nyáron, egy Löwennel barátkozva:

riesenbrau.jpg

hunt3r95:

Íz: 10/6

Illat: 10/6

Utóíz: 10/5

 

Bebaszási index: 27,5

Ár: 110  Ft (üveg) ~160 Ft (doboz)

Vásárlás helye: hűtőben találtam otthon (Coop Budafok, Tóth József utca) / Velence dohánybolt

Vásárlás ideje: 2017. 

Gyártó: Borsodi Sörgyár Kft.

Alkoholtartalom: 4%

Kiszerelés: 0,5L doboz és üveg

Összetevők: víz, árpamaláta,kukoricagríz, kukoricadara, sörárpa, komló, komlókivonat

A bejegyzés trackback címe:

https://sortesztek.blog.hu/api/trackback/id/tr3212937243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása