Sörtesztek szaxerűen

Valami hiányzik - Pécsi meggyes radler 0%

2017. december 05. - hunt3r95

Előljáróban annyit, hogy az egyik kedvenc radlerem ennek az alkoholos verziója, amit sajnos épp sehol sem láttam, így erre esett a választásom a madaras tescoban. Elvi síkon ugyan az mínusz alkohol. Nem vártam tőle sokat, mondjuk nem is kaptam, mert ez egy üdítő amit radlernek hívnak. Ettől eltekintve szerintem finom, de ha sörként nézek rá kb. annyit ér mint a benne lévő alkoholtartalom, mert még csak nyomokban sem érzem benne a sört. Hab ügyben már valamit sejt az egyszeri user is, hogy mégis csak van benne sör, mert elég sör szerű habot produkál. Ízre és illatra zselés-meggyes szaloncukor, ami nekem mondjuk bejön, de hát kinek a pap kinek a paplan. Utóíz? Nincs, de tényleg nincs egy deka sem, hiába várom, hogy legalább a meggyes üdítőnek legyen valami utóíze,de semmi. Összegezve finom, nekem kifejezetten ízlik. Azonban azon kaptam magam, hogy ha sörként tekintek rá más pozitívumot nem tudok felhozni. Ennek ellenére aki szereti és célcsoportnak érzi magát vegye-igya.

pecsi.jpg

Tirdi: Én már az illatától majdnem elhánytam magam, egy bizonyos köhögés elleni gyógyszerre emlékeztet. Bubija van sok, habja mutatóba egy kicsi, ízre meg kb. ugyan az mint illatra, talán kicsit tűrhetőbb. Lehet, csak az én gyógyszerrel kapcsolatos rossz emlékeim miatt tartom borzasztónak, de a lényeg, hogy annak tartom. Tényleg hasonlít a zselés szaloncukorhoz, de mégis teljesen más mint a Szalon. Kicsit olyan inkább, mint egy meggyes-joghurtos és egy zselés szaloncukor keveréke. Utóíze nincsen, de tényleg semmi...szóval nem tudom eldönteni, hogy sok pontot adjak rá, mert jót tesz, hogy nincs utóíze, vagy keveset, mert nincs? A lényeg, hogy alkohollal ez is jobb lenne...

 

hunt3r95:

Íz: 10/7

Illat: 10/7

Utóíz: 10/6

Tirdi:

Íz: 10/4

Illat: 10/5

Utóíz: 10/2 vagy 8

 

Bebaszási index: 

Ár: 179 Ft

Vásárlás helye: Auchan, Savoya Park

Vásárlás ideje: 2017.november

Gyártó: Pécsi Sörfőzde

Alkoholtartalom: 0%

Kiszerelés: 0,5l doboz

Összetevők: víz, alkoholmentes világos sör (víz, árpamaláta, kukoricagríz, kukoricadara, sörárpa, komló, komlókivonat), mindenféle színezék, ízfokozó, stb... amit inkább nem is akarsz tudni

A bejegyzés trackback címe:

https://sortesztek.blog.hu/api/trackback/id/tr3413360111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása