Sörtesztek szaxerűen

Meglepetés alkohol nélkül - Oettinger 0,5%

2017. december 13. - hunt3r95

 Úgy adódott, hogy kocsival kellett mennem a madaras teszkóba, de piszkosul kívántam egy jó sört, de hát vagy iszik az emberfia vagy vezet, így hát csakis alkoholfráj jöhetett szóba. A kínálatot elnézve, ugyan nem volt rossz a felhozatal, de valami olyat akartam venni amiről még a végén egy jó cikk is születhet. Ezért esett erre a választásom, 129Ft, alkoholmentes, ráadásul a márka sem mondd semmit, egyértelmű volt, hogy kosárban a helye.

Kibontás után félve szagoltam meg, de egyáltalán nem volt vészes, kicsit édeskés illata volt, meg mintha egy kis élesztő is lenne benne. Megkóstolva finom. Abszolút finom. Még ha ez szubjektív is nekem nagyon bejött kellemes édeskés íz ami jól megvan a sör ízzel, talán egy kicsit az Unionnál éreztem ilyet. Utóízre keserű-édes váltja egymást és meg kell mondjam jól megfértek. Én bizony máskor is vennék ilyet, ha a helyzet megkívánja. Nálam eddig a 150Ft alatti sörök között abszolút meglepetést okozott.

oettinger_0.jpg

 

hunt3r95:

Íz: 10/9

Illat: 10/7

Utóíz: 10/8

 

Bebaszási index: 258

Ár: 129 Ft

Vásárlás helye: Auchan, Savoya Park

Vásárlás ideje: 2017. november

Származás: Németország

Alkoholtartalom: 0,5%

Kiszerelés: 0,5L doboz

Összetevők: ivóvíz, árpamaláta, komlókivonat

A bejegyzés trackback címe:

https://sortesztek.blog.hu/api/trackback/id/tr9813230531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása