Sörtesztek szaxerűen

Csokiskrémes - Young's Double Chocolate

Karácsonyi hangolódás 1. rész

2017. december 22. - hunt3r95

A mai napom nem igazán úgy alakult ahogyan terveztem, Tirdi kolléga a detoxikáló, elvonó, rehabilitáció jegyében nem ér rá a héten (tanul), de a sörnek kedve támadt hozzám, így nekivágtam a világnak, hogy olcsó és fos söröket keressek amit majd újrakóstolunk mikor mindketten ráérünk. Hát nem ez lett a vége mert amint megláttam a madarastesco polcán ezt a sörikét már tudtam, hogy mit fogok inni. Már a csomagolás is tetszett, hát még elolvasva az összetevőket. Stout barna sör, fekete csoki, természetes csokiaroma. Sört szeretem, csokit szintén, és itt még 5,2% alkoholtartalom is van, így nagy baj csak nem lehet. Kibontás után a sör aktív habzással jelzi, hogy működik, sok habja van nagyon, pedig annyira nem is rázódott fel, habja igencsak sűrű és krémes, és az egész cuccnak csoki illata van, de egy kis barna sört is csempésztek bele, eddig hozza amit elvárok. Kóstolás után a számat csak egy "húbazmeg" hagyta el. Ez tipikusan az a helyzet amikor azt kapod a pénzedért amit vársz. Ez marha finom, nagyon erős barna sör íz csoki utóizzel, talán kicsit emlékeztet a cappucinora is. Elégedetten ittam meg az egészet, majd miután elfogyasztottam vettem észre, hogy biza' kitöltési útmutató is van az oldalán, nem mintha gondot okozna egy sört kitöltése, de kedves gesztus, ezzel tényleg foglalkoztak sokat és nem csak a külcsínnyel, hanem a beltartalommal is. Egyértelműen toplistás, ha feleennyibe kerülne minden nap megvenném, de azért 700-ért elég meredek lenne :D Egy szál Djarum Blackkel kísérve azt hiszem meg is találtad az első lépést a boldogság felé. Erősen ajánlós.

img_20171213_162242.jpg

 

hunt3r95:

Íz: 10/9

Illat: 10/9

Utóíz: 10/9

 

Bebaszási index: 152,7

Ár: 699Ft

Vásárlás helye: Auchan Savoya Park

Vásárlás ideje: 2017. december

Gyártó: Charles Wells

Alkoholtartalom: 5,2%

Kiszerelés: 0,44L

Összetevők: víz, árpamaláta, kukoricagríz, kukoricadara, sörárpa, komló, komlókivonat, barna cukor, zab, sörélesztő, fekete csokoládé, természetes csokoládé aroma

A bejegyzés trackback címe:

https://sortesztek.blog.hu/api/trackback/id/tr5912949125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása