Sörtesztek szaxerűen

Álmomban már ízleltelek - Tinódi meggyes sör

Karácsonyi hangolódás 2. rész

2017. december 23. - hunt3r95

Alkesz kollégám ajánlotta a "törökugrató" kínálatát, azzal a címszóval, hogy van ott minden ami szem szájnak ingere. Visszakézből passzoltam a kérdést:

-Hányingere??

-Neem, fasza kézművesek, PET palackban - édesistenem..-

-Ókéé, jól hangzik!

Na, mentünk is Tirdivel a boltba, közben azon tanakodva milyen tré cuccokra vállalkozunk... Volt ott szem szájnak mindenféle hányingere is, mi azonban mégis a napos oldalt választottuk szerencsére. Tinódi meggyes sör. 4,5. PET palack. Itt még kicsit féltem mint szűzcsaj a szvingerbárban, de kibontva jött az ihlet: te ez elég jó illatú! És valóban, meggy+sör illat, bár felmerült a szaloncukor, meg a rózsaszín is. Igen, mint illat :D. Ízre azonban gondban lettem, finom volt,  a meggyes íz nagyon frankón átjött, volt benne némi sör is, az arányok el lettek találva, azonban valamira nagyon emlékeztetett. Annyira, hogy a vérnyomásom majd' kettővel emelkedett. Kb. 10 perc tanakodás után rájöttem, hogy ez Tirdi meggyborfröccsének az íze majdnem 1-1 ben. Amit meg ugyebár szeretek, szóval nekem ez átjött. Ha bele akarok kötni, akkor lehetne erősebb a meggy íz benne, de így sem vészes, sőt simán napos oldal, bár utóíze nem sok.

 tinodi2.jpg

Tirdi: Kicsit emlékeztet a Soproni radlerjére, de valahogy ez jobb. A meggy illat is jobb, de ebben még sör is van, ami illatra még jó is, hálálúja. Ízre már kicsit gyengébb, itt a sör íz a főszereplő, míg az illatnál a meggy volt, de ezt így tartom jónak: sörnek ne legyen erős illata, meggynek meg egy meggyes sörben nem kell ízre dominálni, mert sörös meggy lenne. A meggynek az íze itt sem a frissen csavart meggylére emlékeztet, de kezdem azt hinni, hogy bennem van a hiba. Ettől függetlenül eddig ez a legmeggyesebb ízű meggyes sör, a radlerecskéket veri. Keserű, és egy kicsit savanyú is, nem pedig mézédes a szarrá cukrozott meggylétől, így ez nekem tetszik, egy meggyes sörtől hasonlót várnék. Miután a kolléga említette, engem is emlékeztet kicsit a meggyboromra (kurva meglepő, meggyes sör emlékeztet a meggyborra, hűű), bár ez nektek nem sokat mondhat. Nos hát összegezve, én ilyennel esélyesen fogok még randizni, mert szeretem a meggyet, szeretem a sört, és eddig ez best meggyes sör.

tinodi1.jpg

hunt3r95:

Íz: 10/7

Illat: 10/9

Utóíz: 10/7

Tirdi:

Íz: 10/8

Illat: 10/8

Utóíz: 10/8

 

Bebaszási index: 58,8

Ár: 530 Ft (akár száz forinttal olcsóbban is beszerezhető máshol)

Vásárlás helye: Gazdagrét, Törökugrató u. kisbolt

Vásárlás ideje: 2017.december

Gyártó: Akpedo kft., Orgovány

Alkoholtartalom: 4,5%

Kiszerelés: 1L PET-palack

Összetevők: víz, árpamaláta, kukoricagríz, kukoricadara, sörárpa, komló, komlókivonat, sörélesztő, meggysűrítmény, cukor, kálium-szorbát, színezék

A bejegyzés trackback címe:

https://sortesztek.blog.hu/api/trackback/id/tr1713473945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása