Sörtesztek szaxerűen

Süllyedünk, de milyen értelemben? - Frisch Fassl 3%

2018. június 26. - TyRDy

Folytatom a Penny látogatásom szerzeményeinek tesztjét. Mára ez a nagyon olcsó nagyon gyenge nagyon jujujj sör...nek mondott nem tudom mi jutott. 

Habja van egy kicsit...aha, mert felráztam zsebben, de amúgy nagyon gyorsan elillan, igazából csak nagyon gyenge habja van. Illata egész sörszerű, persze gagyisör témakörről beszélünk ez nem kérdés. Ahogy mondottam teszt napján, egész iható illata van. Habot megkóstolva borzalmas aluminium íz erős keserűséggel összekötve. Ez nem tartott sokáig, normálisan kóstolva már nem aluminium, és keserű is csak annyira amennyire kell. Gagyisör, vízízű, kukorica kicsit érződik benne, de annyira nem is vészes. Szarra számítottam, de csak kicsit szar, egész iható, bár abban a szituban még a hűtött fosra is ezt mondtam volna. Utóíze szar, gagyisör pancsolmány aludoboz ótvar íz, bár nem vészesen erős. Összességében az árát nézve az én kereteimbe még befér. 110-ért sört venni? Hát azért ezt lehet máskor is elkövetem... 

screenshot_6.png

Tirdi:

Íz: 10/6

Illat: 10/5

Utóíz: 10/2

 

Bebaszási index:  36,3

Ár: 109 Ft

Vásárlás helye: Penny Market, Tapolca

Vásárlás ideje: 2018. május

Gyártó: Borsodi

Alkoholtartalom: 3,0%

Kiszerelés: 0,5L doboz

Összetevők: víz, árpamaláta, kukoricadara, komló

A bejegyzés trackback címe:

https://sortesztek.blog.hu/api/trackback/id/tr613954486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása