Sörtesztek szaxerűen

Meeeeegszereted e cseh remeket?? - Kozel Černý barna sör

2017. október 31. - hunt3r95

Emberek, eme remek este vettem e cseh remeket. Megszerettem-e? Nem. Na ennyi épp elég is volt az "e" betűzésből, mekegjünk inkább a sörről. Tirdi kolléga elvonón, nekem meg sörözhetnékem volt, vettem is egy Bakot. Egyszer csak észrevettem, hogy van a Kozelnek is barna söre, ihajcsuhaj volt öröm ami nem sokkal később ürömbe csapott át...

Nem tűnt rossznak...

img_20171025_183546.jpg

 Amint megszagoltam nyugtáztam, hogy ez barna sör valóban eddig jók vagyunk, bár a habzást valahogy elhagyta elhagyta Csehország - Magyarország vonalon, tehát nem sok van neki. Eljött a kóstolás ideje, amit éreztem egyfelől wtf, másfelől wtf, minek van egy sörben cukor?! Ennek ellenére nem lenne rossz ez, jó alapíze van, utóízzel sincs semmi baj, de ettől cukortól elég "geil", mint a cukros vizes sör. Kár érte, mert amúgy egy kis lájtos barna sörünk lenne, szóval nem ördögtől való cucc ez, csak az én ízlésemnek nem jött át. Igen, lájtos, mivel csak 3,8% alkoholtartalommal beer, ami egy barna sörtől nem épp megszokott. Remélem a sima világos Kozel jobban fog ízleni.

Nagytesóval:

img_20171025_183629.jpg

hunt3r95:

Íz: 10/5

Illat: 10/7

Utóíz: 10/5

 

Bebaszási index: 57,6 (52,3) 

Ár: 219 Ft (Akciósan: 199 Ft)

Vásárlás helye: Tesco Campona

Vásárlás ideje: 2017 október.

Gyártó és forgalmazó: Plzeňský Prazdroj a.s. / Dreher Sörgyárak Zrt.

Alkoholtartalom: 3,8%

Kiszerelés: 0,5L doboz

Összetevők: víz+cukor xd...najó: víz, árpamaláta, kukoricagríz, kukoricadara, sörárpa, komló, komlókivonat, cukor (igen, tényleg szerepel az összetevők között)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sortesztek.blog.hu/api/trackback/id/tr5313085900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása