Sörtesztek szaxerűen

Van a Waldertnél lejjebb? - Greifen világos

2017. december 09. - hunt3r95

 greifen3.jpg

Áh, arra még egy kicsit várni kell, de azért ez se teszi magasra a lécet. Meglepődtem, hogy van habja, aztán annál harsányabban nevettem, hogy mindössze kettő másodperc alatt eltűnt mint a kámfor. Illata sem túl meggyőző mert szinte nincs neki. Na de az íze az nem semmi, vagyis semmi mert nincs. Úgy definiálnám, hogy egy liter vízbe önts egy deci normális sört és kész, Greifent gyártottál ;). Csak a teszt miatt vettem, többet nem fogok, nem olyan szar mint a Waldert, de jónak sem csúfolnám.

Így néz ki pohárban:

greifen_pohar.jpg

Tirdi: Kibontás után semmi habbal nem futok össze, de tényleg semmivel.  Illata nem vészes, de bőven éreztem már jobbat, olyan olcsó sör szag...
Na, ha van víz ízű sör, akkor ez az. De nagyon durván. Buborék alig, íz alig. Szerencsére káposzta íz nincs, amit érezni ízt, az egyébként nem is olyan vészes, sőt. Oké, hogy 3%-os, de ez még ahhoz képest is íztelen. Úgy bontottam ki, hogy borzasztó szar lesz, de ahhoz képest pozitívan csalódtam, mert nincs rossz íze, na de más íze se. Talán észre sem venném, ha ásványvíz helyett ezt húznám meg. Aki szereti a nagyon-nagyon halvány ízű sört, annak kiváló, akinek alapfeltétel a sok-sok íz, az földhöz fogja vágni. Hát nem ragadott magával, pedig ezt jelenti a neve németül, no meg én sem fogom sokszor megragadni, mivel 100 Ft alatt találok két literes vizet is, ha vizet akarok inni. Viszont a "Van a Waldertnél lejjebb?" kérdésre én nincsennel felelek, legalább is ebben a cikkben.

 

greifen1.jpg

 

hunt3r95:

Íz: 10/3

Illat: 10/5

Utóíz: 10/4

Tirdi:

Íz: 10/4

Illat: 10/4

Utóíz: 10/4

 

Bebaszási index: 33

Ár: 99 Ft

Vásárlás helye: Aldi

Vásárlás ideje: 2017.október

Gyártó: Borsodi Sörgyár Kft. 

Alkoholtartalom: 3%

Kiszerelés: 0,5L doboz

Összetevők: víz, árpamaláta, kukoricagríz, kukoricadara, sörárpa, komló, komlókivonat

A bejegyzés trackback címe:

https://sortesztek.blog.hu/api/trackback/id/tr3613116274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása