Sörtesztek szaxerűen

Balcsi vize dobozba zárva - Balatoni világos | Kanizsai

2017. október 11. - TyRDy

Balcsi vize dobozba zárva - Balatoni világos

 

Nos...Balaton...izé, Balatoni világos. Hát mondanám, hogy olyan, mint a Balaton vize, de nem, mert ebben nincs annyi hab és buborék, mint a Balatonban. És ezt nem úgy értem, hogy túl habos, és buborékos a Balaton...

balatoni.jpg

Nemrég raktam le a Waldertet, újra itt a savanyú káposzta utóíz. De ez elviselhetőbb... Lényegében nincs sok íze, pont amit várnánk egy 3%-os sörtől, de az utóíz... Illata gyenge, és mint már mondtam, habja és buborékja szinte semmi.

balatoni_2.jpg

hunt3r95: Őszinte leszek, sokkal rosszabbra számítottam, gondoltam majd jogos fikázásba futtatható ki ez a kis anyag, nem a jó előjelek közé soroltam, hogy egyik haverom kitiltotta a házibuliból ezt a sört, de azért annyira nem vészes a helyzet mint amennyire vártam, nem azt mondom, hogy pozitív csalódás, mert attól ez még egy rossz sör, hogy nem hánytam el magam tőle. Habja alig volt, ami volt az is hamar szertefoszlott, illata amolyan "vizezett sör", íze eleinte semmi majd itt is jön a kihagyhatatlan káposzta utóíz. Mindent összegezve ez egy olcsó és silány minőségű sör bár a Waldert nevű csodát így is fényévekkel alázza meg, ennek ellenére ha szomjas volnék és 120 forintom lenne sem kínoznám magam ezzel, inkább vennék vizet.

hunt3r95:

Íz: 10/5

Illat: 10/5

Utóíz: 10/4

Tirdi:

Íz: 10/6

Illat: 10/4

Utóíz: 10/4

 

Bebaszási index: 39,6

Ár:  119 Ft

Vásárlás helye: Tesco Extra Rózsavölgy

Vásárlás ideje: 2017. október

Gyártó: Dreher Sörgyárak Zrt.

Alkoholtartalom: 3%

Kiszerelés: 0,5L doboz

Összetevők: víz, árpamaláta, kukoricagríz, kukoricadara, sörárpa, komló, komlókivonat

Jobbcsi vize dobozba zárva - Kanizsai

 

kanizsai.png

 

A Kanizsai szinte ugyan az, mint a Balatoni, ugyan azokat lehet elmondani róla, így nem is kap külön cikket.

hunt3r95: Ez dettó ugyanaz mint a Balcsi, csak szerintem kevesebb buborékkal, ez sem ihatatlan de legalább olcsóbb egy tízessel.

Ez a budafoki Sparban lett vásárolva 109 Ft-ért, így a bebaszási indexe kicsit alacsonyabb, de ha ugyan ott lett volna vásárolva, valószínűleg ez is megegyezik. Ezt a hármat kivéve a többi adat egytől-egyig megegyezik. 

A bejegyzés trackback címe:

https://sortesztek.blog.hu/api/trackback/id/tr7712923671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása