Sörtesztek szaxerűen

Egy átlagos olcsó sör? Inkább muskátliültetvény - Rocky Cellar

Szar sörök sorozat 2. rész

2017. október 26. - TyRDy

 

Első rászaglásra az illata nem volt valami meggyőző, de ezt az íze megcáfolta. Elég tűrhető íze van, utóíze elég erőteljes, de kifejezetten kellemesnek mondanám. Pénteki suli után legközelebbi kisboltban megvett legolcsóbb szomjoltónak tökéletes, máskor is megvenném. Csak zavar, hogy mindig elfelejtem, akarom mondani, inkább elbaszom a nevét. :D Azt hiszem nálam felkerül az átlagos, olcsó de jó sörök listájára a pl. Kőbányai, Löwenbräu, Argus Gold...közé.

rocky.jpg

Ja, hunt3r95 kolléga most nem kóstolt velem, mert ezt éppen még a kóstoló találkozóra indulás előtt fogyasztottam el gyorsba. :D

De mivel hunt3r95 kolléga ismeri ezt a sört azért csak hozzáfűzne valamit: 

Valahová a Kőbányai és az Arany Fácán közé sorolnám be, de nem nyújt semmi kiemelkedőt. Nem mondanám rossznak, az első benyomásra (illat alapján) mondjuk rácáfol, de ettől független nem fogott meg igazán. Melós sör, extrák nélkül, ha szomjas vagy kihúz a szarból.

UPDATE 2017.11.25: 

Tirdi: A csapból is az folyik, hogy a Rocky mekkora egy szar, és mivel én nagyon nem így emlékszem, az újrakóstolás mellett döntöttünk. Le is lövöm a poént: én továbbra sem mondom nagyon szarnak, de tény, hogy szarabb mint emlékszem. Hunt3r95 kolléga meg...hát mint várható volt, kiköpte, és földhöz baszta...volna, ha hagytam volna, de én azért csak megittam, mert nem ihatatlan szvsz. Na de fejtsük ki:

Az illatán rögtön észrevettem, hogy itt valami talán mégsem stimmel...erősen érezni benne a kukoricát, olvasgatás nélkül, az illatából biztosra mondtam, hogy van benne kukorica. Nem túl bizalomgerjesztő, de egyenlőre messze nem hánytam el magam. Nos az ízében rögtön felfedezek valami furcsát, ami asszem megint csak a kukorica, de ez ízre nem igazán kukorica...kolléga hamar rávilágított: ez bizony muskátli íz. És itt rögtön rá is jöttünk egy fő okára a véleményeltérésünknek. Ő utálja a muskátli illatát (sőt, a paradicsombokorét is, amiért én egyenesen oda vagyok), én pedig akár meg is eszem (igen, a muskátli ehető). Szóval ez a kukorica keltette illat és íz nem valami jó...de annyira nem rossz. Persze venni nem fogok többször, mert pl. a Kőbányai ugyan ilyen árban van, és jóval finomabb, ez kb. 130Ft-ért érné meg. Viszont én ezt szívesebben fogyasztom el mint egy cukros üdítőt vagy radlert (kivéve Fazzy málna, az best radler), és ha választani kéne a közül, hogy nem iszok, max. vizet, vagy veszek egy ilyet, bizony én veszek.

hunt3r95: Ez régebben jobbnak tűnt. Sokkal. Nem szokásom itt a blogon káromkodni de ez fos. Ugyebár vannak a sörök aztán az Elephant és a Bak nálam a sör² , de ez a √sör. Illata az egy az egyben muskátli, amit meg rühellek, ízre azért szerencsére már nem csak muskátlira emlékeztet. Megjön a muskátli alatti föld is, ami ráadásul penészes. Utálom ezt a √sört, messze a legszarabb, ennyiért meg főleg, sosem vennék újra, aki meg megkínál ezzel arra ráöntöm. Érdekes módon nem ettől vártam, hogy szarabb lesz mint a Waldert, hát pedig összejött.

Tirdi:

Íz: 10/6

Illat: 10/5

Utóíz: 10/7

 

hunt3r95:

Íz: 10/3

Illat: 10/4

Utóíz: 10/4

 

Bebaszási index: 43,75

Ár: 175 Ft (asszem)

Vásárlás helye: Gazdagrét, Törökugrató kisbót'

Vásárlás ideje: 2017. október

Gyártó: Dreher Sörgyárak

Alkoholtartalom: 4%

Kiszerelés: 0,5L doboz

Összetevők: víz, árpamaláta,kukoricagríz, kukoricadara, sörárpa, komló, komlókivonat

A bejegyzés trackback címe:

https://sortesztek.blog.hu/api/trackback/id/tr8013064728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása